Verzend- en leveringsbeleid - Sublimix Verzend- en leveringsbeleid - Sublimix

Verzend- en leveringsbeleid

Voor de verzending gebruiken wij de service van Post NL, hierna “de verzendpartner” genoemd.

Elke werkdag worden de bestellingen met veel zorg ingepakt. Zodra je bestelling verwerkt is, ontvang je een e-mail van ons. Check ook zeker je spam folder.

U ontvangt van de verzendpartner een mail waarin u het bezorgmoment meegedeeld krijgt en u kunt dit opvolgen via track and trace. Ben je niet thuis dan bezorgt de verzendpartner het pakket bij de buren. Lukt dit niet dan wordt het pakket bezorgd bij een postpunt van de verzendpartner. U ontvangt een bevestiging waar en wanneer het pakket opgehaald kan worden.

Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen na onze e-mail nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op via wim@sublimix.be.

Verkeerd verzendadres ingevuld?

Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar wim@sublimix.be. Indien je pakket nog niet verzonden is, kunnen we het adres nog aanpassen.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u nog iets wilt wijzigen aan uw bestelling, brengen we dit graag voor u in orde. Echter wanneer uw bestelling reeds is verwerkt en bij de verzendpartner is aangemeld kunnen we niet garanderen dat een wijziging of annulatie mogelijk is.

© SUBLIMIX 2022